Medien

MEDIA


De Message vun der Kroun vun Dornen

De Kinnek vun de Kinneke koum bei säi Vollek, d'Israeliten, a sengem eegene Besëtz, awer seng Leit hunn hien net opgeholl. Hie verléisst seng kinneklech Kroun bei sengem Papp, fir d'Därekroun vu Männer op sech ze huelen: "D'Zaldoten hunn eng Kroun vun Dornen gewéckelt, an hunn se op de Kapp geluecht an hien e purpurroude Mantel op him geluecht, a si koumen zu him a soten. , Hallo, Kinnek vun de Judden! A si hunn him an d'Gesiicht geschloen" (Johannes 19,2-3). De Jesus léisst sech ... Liest méi ➜

Jesus an d'Fraen

A sengem Ëmgang mat de Fraen huet de Jesus sech op eng revolutionär Manéier vergläicht mat de Sitten vun der Gesellschaft vum éischte Joerhonnert. De Jesus huet d'Fraen ronderëm hien op engem gläiche Niveau begéint. Seng Casual Interaktioun mat hinnen war extrem ongewéinlech fir déi Zäit. Hien huet Éier a Respekt un all Fraen bruecht. Am Géigesaz zu de Männer vu senger Generatioun huet de Jesus geléiert datt Frae sollten ... Liest méi ➜

Päischt: Geescht an nei Ufanks

Och wa mir an der Bibel kënne liesen wat nom Jesus sengem Operstéiungszeen geschitt ass, kënne mir d'Gefiller vun de Jünger vum Jesus net verstoen. Si hu scho méi Wonner gesinn wéi déi meescht Leit sech virstellen kënnen. Si haten dem Jesus säi Message 3 Joer laang héieren an hunn et nach ëmmer net verstanen, an trotzdem sinn si him verfollegt. Seng Fett, säi Bewosstsinn a Gott a seng ... Liest méi ➜

Loosst Christus Liicht schéngen

Die Schweiz ist ein wunderschönes Land mit Seen, Bergen und Tälern. An manchen Tagen sind die Berge durch einen Nebelschleier verdeckt, der tief in die Täler eindringt. An solchen Tagen hat das Land einen gewissen Reiz, aber seine vollumfängliche Schönheit kann nicht wahrgenommen werden. An anderen Tagen, wenn die Kraft der aufgehenden Sonne den nebelverhangenen Schleier gehoben hat, kann die ganze Landschaft in neuem Licht und aus… Liest méi ➜

Jesus - D'Waasser vum Liewen

Eng gemeinsam Viraussetzung wann Dir Leit behandelt, déi un Hëtztausschlag leiden, ass hinnen einfach méi Waasser ze ginn. De Problem ass, datt déi Persoun, déi dovunner leid ass, en hallwe Liter Waasser drénken kéint an ëmmer nach net besser fillt. A Wierklechkeet fehlt dem betraffenen Kierper eppes Vitales. D'Salze an hirem Kierper sinn op e Punkt ofgeschaaft datt keng ... Liest méi ➜

Déi wichtegst Saach am Liewen

Was ist das Wichtigste in Ihrem Leben? Das, was uns einfällt, wenn wir über Gott nachdenken, ist das Wichtigste in unserem Leben. Das Aufschlussreichste an der Kirche ist stets ihre Vorstellung von Gott. Was wir über Gott denken und glauben beeinflusst die Art und Weise, wie wir leben, wie wir unsere Beziehungen pflegen, unsere Geschäfte führen und was wir mit unserem Geld und unseren Ressourcen tun. Es hat Einfluss auf Regierungen und… Liest méi ➜

Richteg Veréierung

D'Haaptthema tëscht Judden a Samaritanen an der Zäit vum Jesus war wou Gott soll veréiert ginn. Well d'Samaritaner keen Deel méi am Tempel zu Jerusalem haten, hunn se gegleeft datt de Mount Gerizim déi richteg Plaz wier fir Gott ze bidden, net Jerusalem. Während dem Bau vum Tempel haten e puer Samaritaner ugebueden de Judden ze hëllefen hiren Tempel opzebauen, an den Zerubbabel hat ruppeg ... Liest méi ➜

All Leit si mat abegraff

Jesus ist auferstanden! Wir können die Aufregung der versammelten Jünger Jesu und der Gläubigen gut verstehen. Er ist auferstanden! Der Tod konnte ihn nicht festhalten; das Grab musste ihn freigeben. Mehr als 2000 Jahre später begrüssen wir uns am Ostermorgen immer noch mit diesen begeisterten Worten. «Jesus ist wahrhaft auferstanden!» Jesu Auferstehung löste eine Bewegung aus, die bis heute anhält - sie begann mit ein paar Dutzend… Liest méi ➜